Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 10:43:50 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/02983 aadressile Harju maakond, Saku vald, Roobuka küla, Tervise tee 
3 (null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.6. Ehitusõigusi kinnistul kitsendab 
riigitee, 11240 Tõdva-Hageri tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26957628>  (menetlus nr: 
424206), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister